Spare Parts Manager Quality Search XL 03-02-2024

  1. Vacatures Alten
  2. Spare Parts Manager Quality Search XL 03-02-2024

Werken in Altena

 

Introductie vacature 

Spare Parts Manager

Aalten

Jouw uitdaging

SANOVO Technology Netherlands is in volle groei, en we zijn op zoek naar een Spare Parts Manager. We zijn op zoek naar een dynamische professional die de gehele voorraad, distributie en logistiek van reserveonderdelen beheert. Duik in de wereld van reserveonderdelen, optimaliseer processen, en bevorder de verkoop van reserveonderdelen en upgrades bij ons.

60 +

Jaar ervaring

600 +

Medewerkers

7 +

Locaties

Wat ga je doen

Supply chain management en het zorgen voor optimale verkoop- en besteleenheden.

Coördineren van de logistiek en distributie van reserveonderdelen.

Fungeren als het primaire aanspreekpunt voor klanten met betrekking tot reserveonderdelen.

Presenteren van regelmatige rapportages en analyses.

Aansturen, coachen en ontwikkelen van het spare parts team bestaande uit 3-4 medewerkers.

Ontwikkelen van beleid en procedures voor het reserveonderdelenmagazijn.

Actief identificeren en benaderen van klanten voor verkoop van reserveonderdelen en upgrades.

Jouw collega's

Profile Photo

Ramon Duenk - Helpdesk Employee

Mijn naam is Ramon Duenk en ik werk sinds 2013 bij Sanovo Technology in Aalten.

Ik ben begonnen als elektromonteur bij de voorassemblage, waar ik snel werd opgenomen in het team. Na een tijdje doorgestroomd naar de grote machines. Vervolgens bij de kleine machines aan de slag gegaan, waar ik ook mechanisch werkzaamheden erbij kreeg.

Zo heb ik binnen een paar jaar al veel ervaring opgedaan bij verschillende afdelingen. Het maken van ''specials'' vond ik het allerleukste want dan kreeg je de kans om ook zelf dingen ''uit te vinden'' in samenwerking met de engineers en de R&D afdeling.

Sanovo heeft mij de kans gegeven om mezelf verder te ontwikkelen, hetgeen resulteerde in mijn huidige functie van Helpdesk medewerker bij afd. Service.

Bij de Helpdesk zijn wij de eerste lijn voor onze klanten. Zij bellen ons als er ergens een storing is in de machine. Wij doen er alles aan om de storing te verhelpen, meestal lukt dit telefonisch. De Orderdesk-collega's sturen eventueel benodigde onderdelen op en desnoods gaat een servicemonteur hun kant op.

Ik kreeg de kans iets te doen waar ik veel voldoening uithaal. Namelijk het helpen van mensen. Het is een zeer afwisselende functie want je weet 's morgens nooit wat er die dag gaat gebeuren.

Een kleine greep uit mijn dagelijkse werkzaamheden bij de Service Helpdesk:

  • Telefonisch mechanisch en elektrische storingen verhelpen samen met de klant
  • Remote inloggen op machines om storingen te verhelpen
  • Onderdelen uitzoeken aan de hand van tekeningen
  • Contact met de servicemonteurs in het veld

Zoals je al leest verveelt het geen moment. Verder is Sanovo een fijn bedrijf om voor te werken met een informele sfeer en collega's, die voor elkaar klaar staan.

Lijkt het jou wat om bij dit mooie bedrijf te werken? Kijk dan eens bij de openstaande vacatures en solliciteer als er iets tussen staat wat jou past.

Wellicht tot ziens !

- Orderdesk Employee

Mijn Naam is en werkzaam bij Sanovo sinds September 2009 en begonnen op de afdeling logistiek als Logistiek medewerker.

In die functie was ik in eerste instantie verantwoordelijk voor het picken van onderdelen voor de productie en later voor het picken en verpakken van onderdelen voor service orders.

Na dit een aantal jaren gedaan te hebben ben ik gevraagd om te komen helpen op de afdeling Parts. In deze functie zijn mijn collega's en ik verantwoordelijk voor het aannemen van klantorders, offertes en sparepart orders van helpdesk.

De ene keer is het een order met onderdelen voor een erg oude machine, waarbij het een kick geeft om deze onderdelen toch weer te kunnen krijgen zodat een oude machine nog een tijd mee kan. De andere keer is het een order voor een klant die een storing met zijn machine heeft waardoor deze uitgevallen is. Het is dan zaak om zo snel mogelijk de passende onderdelen te organiseren want een kip stopt immers niet met leggen.

Het is altijd een mooie puzzel om ervoor te zorgen dat onze klant op tijd de goede onderdelen krijgt. Hiervoor staan we continu in contact met de afdelingen warehouse, productie en inkoop.

Het leuke aan mijn functie vind ik dan ook het contact met onze collega's van andere afdelingen, verkoopkantoren en klanten. En de afwisseling.

Geen dag is hetzelfde en iedere dag staat er weer een nieuwe uitdaging voor ons klaar.

Ook is er bij Sanovo voldoende ruimte om jezelf verder te kunnen ontwikkelen. Zo ben ik bijvoorbeeld naast mijn functie op de Parts afdeling nog betrokken bij de BHV organisatie en heb ik een cursus Interne Auditer mogen volgen.

Lijkt het jou wat om bij dit mooie bedrijf te werken?SolliciteerSolliciteer dan op een van de verschillende functies die we open hebben staan.>

Wat wij bieden

Een uitdagende baan in een innovatieve, internationale organisatie met een prettige informele werksfeer

Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder reiskostenvergoeding, personeelskortingen (diverse webshops) en aanvullende verzekeringen.

Goede pensioenregeling waarvan wij meer dan de helft meebetalen

Ruime mogelijkheden tot volgen van opleidingen en trainingen

Een actieve personeelsvereniging die jaarlijks meerdere leuke uitjes organiseert

Telefoon en laptop

Een prettige werkomgeving in een modern bedrijfspand (net vernieuwd), met een gezellige kantine en catering.

Minimaal 5 jaar ervaring, bij voorkeur in een OEM omgeving.

Sterke communicatieve vaardigheden in Nederlands en Engels. Duits is een plus.

Ervaring met het leiden en ontwikkelen van teams.

Ervaring in het gebruik van ERP software.

De ontwikkeling en productie vinden plaats in de vestiging Aalten; hier zijn ruim 140 medewerkers werkzaam. Verkoop en service vinden plaats vanuit deze vestiging en via verkoopkantoren en agenten over de gehele wereld, waarmee actief wordt samengewerkt. De vestiging Aalten is één van de grootste producenten van eiersorteer- en verpakkingsmachines ter wereld.

GEÏNTERESSEERD?
LAAT HIER JE GEGEVENS ACHTER EN WE NEMEN SNEL CONTACT MET JE OP.

Profile Photo

Vacature eisen

onbekend

 

FunctietitelMagazijnmedewerker
Indicatie salaris (min – max]onbekend – onbekend
OpleidingsniveauVMBO/MAVO
Aantal uren (min – max)1 – 40
Contactgegevensonbekend , onbekend onbekend
Type contractVast
BrancheUitzend/Detachering/W&S
LocatieAalten, Gelderland,Nederland
Soliciteer directhttps://job-page.com/l/sanovo-spare-parts-manager?utm_source=home-page

Past deze vacature in jouw straatje? Solliciteren kan nu eenvoudig. Wees er snel bij en hopelijk krijg je snel een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek.

Deel deze vacature

Redactie altenaactueel.nl

Wij verzamelen de nieuwste vacatures in Altena en omstreken. Ben jij op zoek naar werknemers en wil je jouw vacature hier plaatsen? Neem dan contact met ons op.