Vacature Coördinator Servicedesk Vacature: Coördinator Servicedesk (40 uur) Gewoon doen! Heb jij een aantal jaren ervaring in ICT-ondersteuning en -beheer en ben je niet bang om je handen uit de mouwen te steken? Ben jij gedreven, oplossingsgericht en hands-on? Dan willen wij jou graag ontmoeten! Kaemingk, aangenaam! Wij zijn een innovatieve leverancier van decoratieartikelen voor feestelijke gelegenheden zoals Kerst, Pasen, Valentijn en het voorjaar. Als marktleider in Europa tonen we ieder seizoen weer vernieuwende collecties in onze compleet gerestylede showrooms in Nederland, België, Duitsland en de Verenigde Staten. Ons assortiment telt ruim 20.000 artikelen die we leveren aan meer dan 80 landen over de hele wereld. Ga je bij ons aan de slag, dan heb je meer dan 500 collega's met ieder hun eigen unieke talent. Bij Kaemingk krijg je volop de kans om jouw talent in te zetten en verder te ontwikkelen. Resultaat telt, maar vooral ook respect voor elkaar en een goede sfeer. Onze kernwaarden? Open, innovatief, inspirerend en doen! Jouw werk als Coördinator Servicedesk Als Coördinator van onze ICT Helpdesk ben je de spil van ons team. Je leidt niet alleen de dagelijkse operaties, maar je bent ook actief betrokken bij het oplossen van technische problemen. Je coacht ons ICT-team van 2 collega's en een stagiaire, zorgt voor een uitstekende klantenservice en bent niet bang om zelf in de frontlinie te staan. Het betreft een veelzijdige, uitdagende en dynamische functie waarbij je met jouw inbreng jouw team en ook de Kaemingk organisatie vooruit helpt. Binnen het team ICT met 18 collega's, wordt hard gewerkt in een informele sfeer met veel ruimte voor humor. Er liggen veel - digitale - uitdagingen voor je klaar! Wat ga je doen? Wat verwachten wij van jou? Wat biedt Kaemingk jou? Bij Kaemingk krijg jij de kans om een sleutelrol te spelen in ons groeiende bedrijf. Wij bieden jou een inspirerende werkomgeving waar je je kunt blijven ontwikkelen. Solliciteren op de functie van Coördinator Servicedesk Vragen? Neem contact met ons op!Vragen? Neem contact met ons op! Lijkt het je leuk om bij Kaemingk te werken? Zie je een vacature die aansluit bij jouw werkervaring en persoonlijkheid? Laat het ons weten en solliciteer! Dat kan direct op de pagina waar de vacature staat. Zit jouw droombaan er niet tussen? Je ontvangt dan meteen een ontvangstbevestiging van ons. Binnen 10 dagen hoor je van ons. Bij iedere vacature houden we een voorselectie op basis van een aantal zaken, zoals vooropleiding, werkervaring en reisafstand. Hieraan toetsen we je CV en motivatie. Het kan ook zijn dat we je bellen om nog wat vragen te stellen.
Word je al enthousiast? Dan nodigen wij je van harte uit om te reageren. Laat je CV en motivatie achter via onze sollicitatiepagina , door te klikken op de sollicitatiebutton. We nodigen je graag uit voor een kennismakingsgesprek.
Zo werkt het:
onbekend
| Functietitel | Systeembeheerder |
| Indicatie salaris (min – max] | onbekend – onbekend |
| Opleidingsniveau | HBO |
| Aantal uren (min – max) | 40 – 40 |
| Contactgegevens | onbekend , onbekend onbekend |
| Type contract | Vast |
| Branche | Transport/Opslag/Distributie |
| Locatie | Aalten, Gelderland,Nederland |
| Soliciteer direct | https://www.werkenbijkaemingk.com/vacatures/1558-ict/299840-co%c3%b6rdinator-servicedesk |
Past deze vacature in jouw straatje? Solliciteren kan nu eenvoudig. Wees er snel bij en hopelijk krijg je snel een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek.
Deel deze vacature
Redactie altenaactueel.nl
Wij verzamelen de nieuwste vacatures in Altena en omstreken. Ben jij op zoek naar werknemers en wil je jouw vacature hier plaatsen? Neem dan contact met ons op.