Secretaresse Alfa Accountants en Adviseurs 26-02-2024

  1. Vacatures Alten
  2. Secretaresse Alfa Accountants en Adviseurs 26-02-2024

Werken in Altena

 

Introductie vacature 

Secretaresse in de Achterhoek

  • Aalten
  • 32-40 uur

Secretaresse in de Achterhoek

Regiorecruiter

Stel mij een vraag

Deze functie in het kort…

  • 500 euro te besteden aan goede thuiswerkvoorzieningen
  • De unieke mogelijkheid om zelf eigenaar van onze organisatie te worden
  • 32 - 40 uur
  • 25 vakantiedagen
  • Een individueel keuzebudget van 5,08% van het brutosalaris. Deze is o.a. in te zetten voor extra salaris, extra vakantiedagen of een eindejaarsuitkering.

Ben jij een energierijk, doortastend en enthousiast persoon, die op een vriendelijke wijze verbinding zoekt met collega's en onze gasten? Dan is deze vacature zeker iets voor jou! We zijn op zoek naar iemand die 32 tot 40 uur per week beschikbaar is.


Alfa is een decentrale, mensgerichte accountants- en adviesorganisatie. Voor jou als secretaresse betekent dit dat je komt te werken bij een organisatie met een persoonlijke, betrokken werksfeer. De decentrale organisatie zorgt ervoor dat je al vroeg de kans krijgt om verantwoordelijkheid te nemen.


Je bent flexibel en proactief

Je staat collega's en gasten correct en met een glimlach te woord, zowel telefonisch als persoonlijk. Jij bent daarnaast goed in staat om in te spelen op de behoeften van collega's op kantoor. Je hebt een goede dag als je verschillende collega's verder hebt kunnen helpen. In deze rol ben je werkzaam voor verschillende afdelingen dus het is van belang om goed te kunnen schakelen en overzicht te bewaken.


Qua werkzaamheden mag je denken aan:

  • Secretariële werkzaamheden zoals inplannen van afspraken en reserveren van vergaderruimtes;
  • Het te woord staan van klanten zowel telefonisch als persoonlijk op kantoor;
  • Het bieden van ondersteuning aan de verschillende afdelingen zoals het digitaal verwerken van stukken;
  • Het uitvoeren van administratieve werkzaamheden die betrekking kunnen hebben op alle vlakken van onze dienstverlening.

Arbeidsvoorwaarden

  • Marktconform salaris
  • 25 vakantiedagen o.b.v. 40 uur per week
  • Tijdelijk contract met uitzicht op verlenging
  • Thuiswerkbudget t.w.v. €500 euro, thuiswerkvergoeding en mogelijkheid tot hybride werken
  • Volop ontwikkelmogelijkheden middels de Alfa Academy
  • Individueel keuzebudget van 5,08% van het brutosalaris. Deze is o.a. in te zetten voor extra vakantiedagen of extra salaris
  • Optie om mede-eigenaar te worden van Alfa waardoor je meedeelt in de winst

Wat heb je nodig in deze functie?

  • Je hebt een bijpassende opleiding gevolgd;
  • Je hebt enige werkervaring;
  • Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal;
  • Je hebt affiniteit met IT en maakt je nieuwe systemen snel eigen;
  • Je bent bijzonder klantgericht, opereert proactief en bent flexibel ingesteld;
  • Je kan goed plannen en organiseren, je bent stressbestendig en je werkt accuraat;
  • Je bent flexibel om ook eens vanuit onze vestiging in Zelhem te kunnen werken.

"Groeien bij Alfa is groot worden in wat echt telt"

Tim Baakman

HRM adviseur

Waarom Alfa?

Wij zijn Alfa Accountants en Adviseurs. Een brede zakelijke dienstverlener met als doel: duurzaam waarde creëren. Dit doen we zowel voor onze klanten, voor onze medewerkers als voor de maatschappij. We zijn graag lokaal betrokken en overal dichtbij. Geen wolkenkrabbers in de grote steden, maar juist regionaal vertegenwoordigd in de kleine steden en dorpen eromheen en vanuit 35 vestigingen in heel Nederland werken wij samen aan een groter doel: het versterken van het lokale ondernemerschap op een zo duurzaam mogelijke manier.

Wil je vrijblijvend kennismaken en de mogelijkheden binnen Alfa bespreken?

Dat is geen probleem! Wij komen graag vrijblijvend met je in contact om te ontdekken of Alfa bij jou past en hoe je bij ons verder zou kunnen groeien.

Vacature eisen

onbekend

 

FunctietitelSecretaresse
Indicatie salaris (min – max]onbekend – onbekend
OpleidingsniveauMBO
Aantal uren (min – max)32 – 40
Contactgegevensonbekend , onbekend onbekend
Type contractTijdelijk
BrancheAccountancy
LocatieAalten, Gelderland,Nederland
Soliciteer directhttps://www.werkenbijalfa.nl/vacatures/secretaresse-in-de-achterhoek

Past deze vacature in jouw straatje? Solliciteren kan nu eenvoudig. Wees er snel bij en hopelijk krijg je snel een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek.

Deel deze vacature

Redactie altenaactueel.nl

Wij verzamelen de nieuwste vacatures in Altena en omstreken. Ben jij op zoek naar werknemers en wil je jouw vacature hier plaatsen? Neem dan contact met ons op.